-->
Searching...
Wednesday, November 29, 2006
8:25 PM

Demam tahunan kembali..


Diam tak diam..dah lebih seminggu aku tak 'update' aper-aper kat sini. Diam bukan sebarang diam..tapi diam kerana demam. Badan aku mempunyai satu kebiasaan yang merupakan penyeksaan bagi aku..Demam tahunan. Dah jadi macam kebiasaan..setiap tahun aku mesti demam..demam ni bukan demam sehari dua makan panadol dah baik. Demam tahunan aku ni memang jenis degil. Paling kurang aku terbaring selama seminggu....ubat tak usah cakap la..berpuluh biji aku kena telan...bukan setakat untuk redakan demam..tapi ini demam+ sakit perut+ pening+ muntah-muntah. Memang teruk..tak payah sibuk-sibuk aku nak berdiet. Dalam seminggu boleh turun 5 kg...

Sekarang pun masih pening-pening lagi..nanti bila dah betul-betul baik..baru boleh bercerita kisah-kisah menarik.

0 comments:

 
Back to top!