-->
Searching...
Friday, March 24, 2006
5:14 PM

Hanya mereka yang melepasi ujian akan melalui kehidupan dengan sabar- kata-kata Pujangga


No. Kad Pengenalan : 83**********
Nama Penuh : ****

Dukacita anda GAGAL Peperiksaan Khas Memasuki Perkhidmatan Pegawai Tadbir dan Diplomatik yang telah diadakan pada 15 hingga 16 Februari 2006.

Dalam banyak-banyak periksa...ini ler keputusan yang aku rasa gembira..walaupun perkataan yang di'boldkan' tu macam negatif jer tapi memang aku ambik periksa ni pun bukan sepenuh hati..jadi ini ler hasilnya. Kertas periksa tu pun hampir rabak aku tembak dengan segala kepakaran yang aku kumpul selama bertahun-tahun jadi pelajar. Biarlah orang yang betul-betul hendak jer dapat. Lebih wajar aku rasa.

Cita-cita lain, belajar lain..kerja nanti pun aku rasa lain..entah ler hidup aku memang 'adventure'.


Biarpun jalan itu panjang, kita akan merintisnya perlahan-lahan -kata Pujangga

0 comments:

 
Back to top!