-->
Searching...
Tuesday, August 15, 2006
2:34 PM

Sukan

My motto was always to keep swinging. Whether I was in a slump or feeling badly or having trouble off the field, the only thing to do was keep swinging.-Hank Aaron


Bila bosan-bosan duduk dalam opis, asyik mengadap laptop jer kejenyer aku rindu nak bersukan. Nak jogging, main bola jaring macam dulu-dulu walaupun hampir dihempap tiang gol atau bengkak rahang sebab kena bola..aku tak kisah, aku rindu sangat nak main. Nak ajak housemate main futsal sumer asyik sibuk, hari minggu ada yang shopping ada yang dating.


Dulu masa kerja kat hospital banyak ler jugak aku berjalan tapi sekarang ni yang bergerak hanya jari jemari jer..bersukan sebenarnya baik untuk menghilangkan tekanan..dan sekarang hidup aku memang tertekan, bosan dengan kerja yang aku sendiri pun tak faham...diorang nie kejenyer mengira untung, sekarang nie baru aku faham kenapa aku tak berapa gemar subjek perakaunan...gilanyer bosan (bagi aku..sebab otak aku jenis teknikal..ingat benda secara pictural..bukan text)Ada orang lahir sebagai akauntan..yang pasti aku tidak..


Peace and friendship with all mankind is our wisest policy, and I wish we may be permitted to pursue it. -Thomas Jefferson

0 comments:

 
Back to top!