-->
Searching...
Monday, January 29, 2007
7:44 PM

Sejenak bersama tauke kedai

Hal terindah yang dapat kita alami adalah misteri. Misteri adalah sumber semua seni sejati dan semua ilmu pengetahuan.- Kata pujangga

Aku: Wah..tauke hari ni awal tutup..you ada mau pergi mana-mana ka?

Tauke : Wa tak mau pegi mana-mana la..tapi ini hari wa kena tutup kedai sebab stok barang sudah habis...apa wa mau meniaga?. Lu punya stok pun talak mari lagi.

Aku: Aiyaa tauke...itu la saya pun tak boleh buat apa-apa. Itu stok KL pun sudah habis jadi kena tunggu lagi beberapa hari.

Tauke: Wa banyak sakit hati ooo..

Aku: Err tauke sakit hati sama saya ka?

Tauke: Bukan...wa manyak sakit hati sebab tak boleh nak kumpul duit ini hari. Itu customer sudah datang mau serah diorang punya duit tapi wa talak boleh ambil..wa punya hati banyak pedih tengok itu wang pergi ooo...


Kuasa wang....hehehe. Sakit hati mengalahkan orang putus cinta pulak si tauke ni..

0 comments:

 
Back to top!